divendres, 28 de novembre del 2014

Mandalas

Ahir vaig tenir un altre cop l´oportunitat de sentir a parlar dels Mandalas i com és una costum en alguns llocs de l´India. Ho vaig veure al documental "Silent snow" a la Casa Capell de Mataró.

Ja fa un temps que em vaig quedar encuriosit pel tema dels Mandalas

Així que un dia vaig decidir fer recerca via internet i buscar models.

Vaig trobar una pàgina amb formes per acolorir que es podien fer servir, alguns senzills, d'altres de gran complexitat i bé vaig pensar per què no!


Després d´imprimir alguns models i buscar els típics colors de la casa Alpino de tota la vida, doncs dit i fet...


I aquí els resultats de la meva lluita amb els colors i el temps. Em va fer recordar moments en què m´havia passat hores i hores pintant i dibuixan! I en definitiva, gaudint com un nen! 


En la mateixa web també hi ha una interpretació sobre els colors. No sé si és l´encertada i  tampoc sé d´on ha sortit! M´imagino que hauré de fer una recerca més intensiva sobre el tema.

Espero, si voleu, que en pugueu treure tant profit com Jo!

Ara seria qüestió de fer-ne un al dia tal i com fan a les cases a l'India o acolorir el dia i l'ànima d´uan manera diferent!





2 comentaris:

Anònim ha dit...

como siempre DAVÏD haces que pase un buen rato,y que saboree aùn màs las cosas .respecto al tema de "Mandalas" gracias por revivirlo

DeSig ha dit...

¡Muchas gracias Anónimo! Y gracias por leerme.