dilluns, 22 de gener del 2018

L'asteroid


A veure Jordi Calma`t! Tornem-hi! En veu alta i respira. Prem aire. Un, dos, tres! Inspira. Expira. No em queda gaire temps per sortir a explicar la meva investigació. Però em pregunto per què em poso nerviós? Conec el tema. Hi porto treballant un munt danys i ara em queda només el darrer tràmit. Presentar-lo. Tesi acabada! Ho tinc tot a punt: les diapositives i el guió. Ja! Ja sé que em vols dir dimoniet interior. Manca un petit detall. Si!. Un petit detall que altera completament el resultat de la meva tesi. No però ara no em posaré neguitós per això. Els ho diré tal qual. No crec que alteri massa la nota de la meva presentació. El lloc serà meu per sempre més. Aniré i els ho explicaré amb tot luxe de detalls. Els càlculs que no faltin. I després com aquell que no vol la cosa els deixo caure que  potser s´acaba el món. Que l´asteroide ha canviat l`òrbita en les darreres hores i impacta directament sobre...-de sobte s´escolta un soroll. Algú estira la cadena del wc- no estic sol. Potser ja no caldrà que faci la presentació i els ho digui