divendres, 14 de novembre del 2014

Una carta a un mateix

Si escriure una carta és difícil en aquests temps "virtuals i líquids", encara ho és més escriure's una carta a un mateix.

Sempre m'ha captivat la pel.lícula "Cadena perpètua (The Shawshank Redemption)" i un dels seus passatges va d'una carta.

I curiosament el meu nick és ciuatanejo. El vaig triar per què sempre m'ha agradat la pel.lícula i el que significa, és el resum en una única paraula de moltes coses i a la vegada res en concret. Per aquells que vau fer matemàtiques és com un límit, una tendència.

Obviament com en algunes vegades ens passa a la vida, "hi vaig posar la pota fins al fons"  per què ciuatanejo no s'escriu així...més aviat és Zihuatanejo.

 Bé, no importa per què a mi m'agrada més el meu Ciuatanejo!

Així que m'entre l'escric, llenço aquesta petita àncora en forma de Youtube!





Per cert, el Youtube està en anglès per què no l'he trobat ni en català, ni en castellà, però malgrat tot s'ho val!

Us poso la traducció de la carta de la pel.lícula en castellà com un afegitó:
Querido Red:

Si estás leyendo esto es porque has salido. Y si has venido tan lejos, tal vez estés dispuesto a ir aún más lejos. Recuerdas el nombre del pueblo ¿no? Me haría bien contar con un buen hombre que me ayude a echar a andar mi proyecto.

Estaré a la espera de tu llegada con un tablero de ajedrez preparado. Recuerda Red, la esperanza es algo bueno, tal vez lo mejor que hay y las cosas buenas nunca mueren.

Espero que esta carta te encuentre y te encuentre bien.

Tu amigo, Andy.
En algun moment pot aparéixer una carta i un forat darrera del pòster!