dimarts, 11 de març del 2008

Entre el 9 i l'11 de març

Què estaveu fent l'onze de març del 2004?
Jo recordo que aquell dia em vaig llevar una mica tard, m'havia de preparar per anar a la feina i em feia falta una barra de pa per tal de preparar el berenar de la feina...i tot d´una, quan estava al forn d'En Rafel, vaig sentir que la dependenta parlava d'un gran atemptat.
Al pujar a casa, i encendre la televisió, em vaig quedar garratibat de veure el que havia passat.
En anar a la feina, la ràdio va quedar encesa tota l´estona i recordo haver escoltat el Sr. Acebes mentre esperava el moment d´entrar a la fàbrica.
El 14 de març, recordo que el vaig viure amb espectació i vaig fer un vot d'alegria en saber que havia guanyat les eleccions el PSOE amb en Zapatero mentre esperava que la meva dona sortís del CAP del Masnou.
No fa gaires dies que han passat les eleccions i s'ha tornat a reelegir en Zapatero del PSOE. Si no fos pel vot a la por de molts catalans i d'altres perifèrics tindríem al PP una altra vegada en el govern d´Espanya.
Durant aquests 4 darrers anys, hem hagut d´escoltar barbaritats i mitges veritats, hem vist somnis incomplerts i lleis inacabades, infraestructures enfonsades i inacabades.
De vegades fa falta que hi hagi canvis per què tot quedi igual.


1 comentari:

anarresti ha dit...

Doncs jo recordo un sopar de cumple de la Paqui amb amics el dia de reflexió. Menjar, copes... i de repent la notícia de gent al carrer per assetjar les seus dels mentiders i buscaraons q ens havien portat a aquella situació tan bèstia. Va ser la primera mani de la meva vida a la q m'hi vaig incorporar sobre la 1 de la matinada. I encara va durar un parell d'hores més!

L'endemà: el miracle fet possible. El balanç, amb perspectiva? Desencís? Sí, és clar, com sempre. Però altres cops també penso allò de "visto lo visto, virgencita mía q me quede com estoy" I si ho penso jo q estic clarament a l'esquerra del PSOE, q pensarà la "gent normal"? Bé, és una pregunta retòrica: ja s'ha vist.

Per cert, blog ja linkat a anarres. En la secció "altres frikismes"
;-)

Pendent kedada (no virtual)